בן גביר בבית משפחת יושבייב: "יכולה הייתה להירצח כאן תינוקת"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בן גביר בבית משפחת יושבייב: "יכולה הייתה להירצח כאן תינוקת"

לשכתו הפרלמנטרית של חה"כ איתמר בן גביר נפתחה בשכונת שמעון הצדיק | "יכלה להירצח כאן תינוקת ואני שואל איפה המשטרה? אנחנו נמצאים בסמוך למרכז העיר ירושלים" אמר בן גביר | בלילה התקיימו במקום מהומות ובמסגרתן, על פי החשד נדרס צעיר יהודי על רקע לאומני | צפו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר עוצמה יהודית חה"כ איתמר בן גביר, פתח הבוקר רשמית את לשכתו הפרלמנטרית בשכונת שמעון הצדיק. בן גביר מסר לאמצעי התקשורת במקום: "יכלה להירצח כאן תינוקת ואני שואל איפה המשטרה?? אנחנו נמצאים בסמוך למרכז העיר ירושלים, והמשטרה פשוט לא מגיעה לכאן. מה, המשטרה מגיעה רק להפגנות של אהוביה סנדק?".

בן גביר הוסיף: "מי שאשם זה עומר בר לב, השר הכי כושל במדינת ישראל, ואנחנו דורשים שהמשטרה תפסיק להפקיר את הביטחון של התושבים כאן. אם ממשלת ישראל לא מגנה עליהם, אנחנו נגן".

הצעד של בן גביר מגיע ברקע מהומות שנערכו בשעות הלילה בשכונת שמעון הצדיק בירושלים לאחר שריפת בית משפחת יושבייב. במסגרתן נפצע יהודי באורח בינוני כתוצאה מדריסת רכב ונבדק חשד שמדובר בפיגוע דריסה. הפצוע, בשנות העשרים פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב בינוני עם חבלות בגפיים. הנהג הדורס נעצר. צעיר נוסף כבן 20 פונה במצב קל לאחר שנפגע מאבן בראשו.

עוה"ד מוסטפא יחיא שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הצעיר שחשוד בדריסה בשמעון הצדיק: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, הוא מכחיש את החשדות ומסר גרסה מפורטת להשתלשלות האירועים. לטענתו, הוא הותקף על ידי מפגינים וחילץ עצמו מהזירה ופנה לשוטרים כדי שיסייעו לו ואלו במקום לסייע לו החליטו לעצור אותו. אנו מצפים שגרסתו תחקר והוא ישוחרר בהקדם".

כזכור, במהלך השבת השליכו פלסטינים בקבוקי תבערה לעבר ביתו של תושב השכונה טל יושבייב וגרמו לשריפת הבית. בנס בני משפחת יושבייב ובהם ילדים ופעוטות לא שהו בבית במהלך השבת. יוזכר כי בעבר הוצת רכבו של יושבייב שמונה פעמים. המהומות האלימות כללו יידוי אבנים ועימותים עם אזרחים וכוחות המשטרה. לאחר שלא נשמעו לאזהרות השוטרים, המשטרה נאלצה להדוף את מפרי הסדר.

ביחס לאירוע הדריסה מסרו במשטרה: "נהג הרכב (21) תושב מזרח ירושלים, נעצר ולאחר בירור עמו, טען כי רוסס בגז פלפל והמשטרה פתחה בחקירה". מעצרו הוארך עד ל15.2.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אתם תהיו האשמים משפחת יושבייב ובראשם מסייע לרצח – הם יהיו האשמים
    איתמר חתיכת מופרע, כמעט אם לא ממש טרוריסט.